First stop: Mole National Park

3 augustus 2016 - Mole National Park, Ghana

Lieve allemaal,

First stop! Mole National Park. Ik was hier al eerder geweest met de vrijwilligers, dus de prive-guide was ready! Die maandag dat we aankwamen hebben we wat gerust bij het zwembad en zijn we vroeg naar bed gegaan.

Dinsdag 2 augustus
Vroeg uit de veren, want het was safari-time!! 7:00 zijn we de jeep ingesprongen voor een 2 uur durende safari. De eerste 5 minuten was het meteen raak! Olifant op nog geen 10 meter afstand van onze jeep. Natuurlijk even uit de auto om wat leuke foto's te maken. Vervolgens hebben we apen, antilopen en andere beesten gespot.  Jammer genoeg zagen we toen geen groep olifanten.
De rest van de dag bij gebruind bij het zwembad. In de middag zagen we vanaf het zwembad de olifanten family zwemmen in het water. Had dat nog niet eerder gezien, dus een hele ervaring! Prachtig die olifanten die lekker aan het badderen zijn.
In de avond weer heerlijk gegeten met een prachtige zonsondergang en uitzicht over het gehele park die ongeveer zo groot is als Gelderland.

Woensdag 3 augustus
Ontbijten met uitzicht op family olifant! 3 grote olifanten en een baby. Wat een uitzicht, ongelofelijk mooi!!
Na veel geregel gisteren heb ik toch via een Ghanese vriend vervoer geregeld. Nu in de auto richting onze 2e stop. Dit is de hand in hand community, een project voor kinderen met een verstandelijke beperking.

Korte blog, maar ik schrijf het per bestemming. We gaan deze roadtrip 5 stops maken in totaal.

Liefs,
Marjolein on the road